Onsdag, första skoldagen

Onsdag
Idag började skolan igen, sista året nu på gymnasiet..
Visst, det var väl helt okej att träffa alla igen, men usch vad jobbigt det kändes ändå, snart drar allt pluggande igång igen som gör att man får magbesvär..
Direkt när jag klev in på skolan kände jag mig alldeles yr, kändes hel konstigt må jag säga..
Som tur var blev det en väldigt kort dag för oss..
Vi började 8.20 och slutade omkring 9.05, så man kan absolut inte skylla på att det var en jobbig dag..
Några kompisar ville att jag skulle följa med på stan, tvekade först men jag följde med i alla fall..

Jaja, ikväll blir det att fara till Skycom och se Björklöven - Rauman Lukko,hockeyfestivalen, i alla fall någonting att se fram emot :) Första matchen för i år! Förra året såg jag varenda hemmamatch, och det ser jag fram emot att göra också detta år..

Vill fara utomlands igen!
Hoppas verkligen att resan blir av i oktober :)

Kramar på er alla!
Jobbar inte ihjäl er där ute..
Lova mig det!