Lördag och kallt

Har inte uppdaterat något igårkväll, så jag gör det nu istället´
Det var som sagt lövenmatch mot Oskarshamn som stod på schemat, det blev vinst med 2-1
Några i logen erbjöd sig att skjutssa hem mig så jag tackade bara ja och följde med,
vi mötte 5 unga killar som tydligen också hade varit på hockey som inte fick i gång deras bil,
så vi fick rycka in och hjälpa dem,
vi körde runt runt för att försöka få i gång deras bil och det gick tillslut,
så de blev jätteglada och fort i väg tutandes..

Var även igår med på tv, lite i alla fall

Pga hockeyn så kunde jag inte följa med mamma och pappa som skulle fara och höra på några killar som skulle spela, (mamma letar efter ett band som ska komma och spela på hennes födelsedagsfirande)

Idag har vi varit en sväng på stan,
hela fullproppat med folk..
Blir bara så arg på människor som tror att de äger stan,
de stormar och knuffar sig fram för att hinna först, och oftast handlar det om lite äldre personer..
åhhhh.. sucksuck

Kom precis på att jag fortfarande inte lagt in bilderna från vår skapande lektion, där vi håller på att träna inför en teater som vi ska ha för barnen, men det jag ska göra så fort jag kan