Söndag

Tråkigt väder idag alltså, finns inte mycket man kan göra..
Har suttit och pluggat på historia men sitter nu och gör bort lite annat skolarbete som måste göras..
Denna vecka fyller inte jag bara år utan det är mycket på skolfronten också som ska inlämnas och redovisas
* Historiaprov
* FSF, diabetes
* PSS, diskutera boken
* Arbetsmiljö och säkerhet
* Skapande verksamhet, göra färdig allt inför teatern, dock så har vissa mer att göra än andra, så det gäller att de som har mindre att hjälpa de som har mer.. och inte tro att bara för att man har mer så ska man fixa det själv utan det gäller att hjälpas åt

Haha, började prata med en jättetrevlig kille i går,
och han var inte dåligt fin heller
fast han var lite mer "lullig och glad" än vanligt så det gjorde bara allting roligare
Fick mig en hel del roliga skratt om man säger så
Pratade även med min kära kusin igår,
när jag tar körkortet så ska jag absolut komma och hälsa på dig och din kille,
har ju inte fått sett er nya lägenhet, det blir spännande
Sist jag träffade er var när både du och din kille tog studenten, hemma hos hans föräldrar och det var för något år sedan, helt otroligt vad allt går fort

Här kommer några bilder från vår skapande lektion, där vi tränat inför teatern
 

 

Ska fortsätta med skolarbetet nu,
Pussar!