Ja det är Fredag igen

Fredag och snart får man gå hem och ta helg igen
Känns superduper bra!
Dock har jag haft ont i huvudet hela dagen och har det fortfarande, förstår inte varför
Och praktikplatsen är färdig, nu vet jag vart jag ska vara
Min handledare är samma person som jag har haft när jag var liten, det var lite roligt
Dock är det ju både positivt och negativt, men det är bara att försöka
Det kan aldrig bli värre än förra årets praktik

Var som sagt ute och körde idag på körskolan, gick bra
Alltid roligt att få beröm, det gör att man känner sig lite bättre till mods
Men när vi precis hade kommit till flygplatsen, ringde telefonen och vi var tvungna att fara tillbaka, en kille som hade uppkörning med släpvagn, det gick inte att få på den på bilen som han skulle använda så vi var tvungna att byta bil och lämna kära femman, men det gick bra i alla fall
Ska köra så mycket hemma nu så att det finns inte.. känns som att gnistna håller på att komma tillbaka

Sitter nu i alla fall på sista lektionen för dagen, multimedia
Sara for hem i stället för att komma på lektion, men förstår att hon hade det stressigt
Ska sedan till stan med Jessica, sedan hem och ikväll på hockey, Björklöven - Oskarshamn där vi ser fram emot vinst på hemmaplan

Nej, ikväll tycker jag att alla ska njuta och bara umgås med sina vänner eller göra det man tycker bäst om, oavsett vad det är

Pussar på er!
Exakt en vecka kvar