Måndag åter igen

Sitter nu som jag ofta göra nu förtiden på multimedialektion, känns ovanligt bra för att vara måndag må jag säga, känner mig riktigt peppad inför Tc besöket, där vi ska gå och prata i flera klasser om vårt projektarbete som jag sa tidigare..
Helgen har varit lugn och mycket trevlig, igår gjorde jag inte mycket, var med familjen både på stan och på det nya Intersport, det har verkligen blivit stort nu, med två våningar och hur mycket kläder och sportartiklar som helst, måste säga att jag tycker att det har blivit lite väl stort...  man bli ju alldeles yr där inne.. känns inte längre som en mysig sportaffär... lite tråkigt tycker jag.. Satt även och såg ensam mamma söker igår, älskar verkligen det programmet, ett riktigt må bra program, längtar redan tills nästa program, dvs på söndag..

Björklöven spelade bortamatch i går mot Malmö, det var oroligt hur det skulle gå men efter full tid stod det 2-2 och det var dags för förlängning, som tur var gick extra poängen till Björklöven, och de gick segrande ifrån matchen..
Kändes riktigt bra.. var helt klart beredd på en förlust..

Hoppas alla får en jättebra vecka
Kramar