Fjällen och körtkortet i handen!

Nu var det väldigt och då menar jag verkligen väldigt länge sedan jag hade en uppdatering här, känns att det skulle behövas!
Förra veckan hade vi påsklov så vi drog iväg till Hemavan (fjällen), underbart! Spenderade alla dagar i backen med snowboard och skidor!



Dock så ramlade jag lite tokigt på snowboarden och det strålade liksom i axeln och ner mot armen, har därför hos sis och kollade upp det och hon trodde det kunde vara någon spricka så jag fick fara vidare till vc, där visste de inte riktigt om det var det eller inte , så hon ska ringa upp mig på måndag och om det inte är bättre då så ska vi boka tid för röntgen..
Hoppas verkligen det har blivit bättre!

På vägen hem så övningskörde jag, och såklart så var polisen ute och hade kontroll, så både jag och pappa var tvungna att blåsa, men det gick ju bra såklart!

Känner verkligen att jag skulle vilja fara tillbaka dit nu på direkten eller i alla fall över en helg framöver! Dock så tar det ju ca mer än 4 timmar att ta sig dit så det kanske är lite väl lite att bara vara där under en helg, men men!
I veckan har det varit fullt upp med allting!
Veckan började bra, jag fick mitt körkort i tisdags och glädjen var enormt stor!
Ingen visste om när, och jag gjorde bort skrivningen en vecka tidigare, dock så skulle jag få uppkörningen på påsklovet men eftersom vi var borta då så fick det bli i veckan i stället, hade en så otroligt bra kille! Bossen tydligen! Han var hur skön som helst och allt gick suveränt bra!
Så ni kan ju antagligen förstå vad jag har gjort på kvällarna den här veckan..... joo rätt svar! KÖRT otroligt mycket!
Var även igår och hämtade ut mitt kära körkort så nu är det bara det man behöver ha med sig när man är ute och kör, känns bra!
Igår var man chaffish åt en hel del människor, är man snäll så är man!
Ikväll ska jag dra mig vidare till Normaling för att hälsa på Jess, blir trevligt! Första lite längre biten utan någon handledare vid min sida, känns bra!



Har även varit och kört balbiljett och studenten närmar sig med stormsteg!
Fick även ledigt från skolan i slutet av maj, då vår resa till varmare land sker!
Ska bli skönt!
Pussar