Helgen som bara sprungit fram!

Helgen är redan över, är det någon som har spolat fram tiden eftersom den gick så otroligt fort!? Den som gjort det kunde väl ha pausat tiden istället!
Fredagen blev lugn, var hemma och tog det bara allmänt chill, dock så var jag lite chafför under kvällen och mobilen gick varm om jag säger så, körandes hit och dit, men det säger jag inte nej till!
Var med Jess hela gårdagskvällen och några timmar in på natten! Trevligt var det, som vi måste göra om, såklart!
Kom hem med bilen efter 2 i natt!
Idag har det varit att vara ute i solen, riktigt varmt och fint väder, särskligt där det är lä! For iväg och kollade på fotboll, Amanda skulle spela cup här i närheten, ställningen blev 0-0 men de var välförtjänta en vinst tycker jag! De vann båda sina tidigare matcher så i det stora hela så var de jätteduktiga! Kul!
Har även varit en sväng och handlat åt oss, bara för att få köra litegrann! Riktigt nice vill jag lova!
Kvällen blir fortsatt lugn framför tv:n tror jag!
Fast mobben finns ju med!
Pussar