Universitetet idag

Ja då var första dagen på universitetet avklarad! Gick bara en timme så här första dagen vilket var rätt skönt, fick se alla som man skulle gå med och lite information om kursen som vi ska läsa!

Fick en kommentar om vad jag ska gå så nu ska jag förklara. Jag har bara valt en kurs denna gång eftersom jag inte har någon aning om vad jag vill jobba med framöver. Därför känns det lite dumt att hoppa på ett helt program när man ändå inte har någon aning. Kursen som jag ska läsa är en juridisk översiktskurs, det är en nyttig kurs som man kommer ha nytta av oavsett vad man gör framöver, vilket känns bra! Min mamma är jurist så därför har det väl blivit mycket därigenom också, det känns spännande! Kommer även få en bättre översikt om vad mamma gör för någonting! Man vet aldrig, kanske kommer man fortsätta på den här linjen, vem vet!?

Berätta gärna vad ni gör i höst, jobbar, studerar eller dyl?

Är ledig imorgon i alla fall, så det känns riktigt skönt, en lugn start!

XOXO