Övik hela dagen

Dålig uppdatering idag jag vet, mamma väckte mig i morse och sa att de funderade på att fara till Övik så jag hakade på dem, riktigt lätt att komma upp ur sängen faktiskt, fastän jag kom i säng ca 3.30 natt.. Lite stolt :)
Jag körde bilen som drog sig söderut, när vi lämnade Umeå så regnade det för fullt men ju längre söderut desto ljusare blev det, och solen tittade fram lite även den..
Pappa fixade lite grejor sedan drog vi oss ut till Swedbank Arena (MODO Hockeys hemmaarena) för er som inte redan visste det.. Faktiskt en hel del folk där, svängde en snabbis in på shopen de har där och hittade till min förvåning en tröja för bara 20 kronor, så det var klart att man slog till, kan ju ha den som löpartröja om inte annat..

Lite gammalt med SM - Guld 2007, men sprolla!
Det behövs alltid..


Sedan bar det av till Focus för lite fika och sedan var det bara att checka in alla affärer, me like! Möter en gammal barndomskompis som jag inte sett på ett tag, och konstigt att vi möttes just där, för vi båda bor ju i Umeå och dessutom ganska nära varandra.. det där är lite underligt ibland!

For sedan till "dagens moppeland" Husum och förbi min faster och hennes man, Sanna och Peter var också där, såå söt är hon!! Awww!! Det slutade med att vi åt middag tillsammans, och sedan gick jag och Sita (hunden) och vilade en stund, jag var så ruggigt trött, kunde knappt hålla uppe ögonen så det behövdes..
Jag upptäckte också att min gratis sms hade tagit SLUT och jag har ju skickat hur MÅNGA som helst...... och inget meddelande hade jag fått heller, gaaahhh!! Så nu har det rykt iväg en hel del pengar om jag säger så.. menmen, som mamma sa, då går det ju bara fortare tills du får en ny mobil, för vi hade tänkt köpa en ny mobil när kontaktkortet tagit slut så jag kan fixa ett abonnemang..

Samtidigt som vi är där så slår Sarah Sjöberg, flickan med bara 15 år på nacken, ett nytt världsrekord igen och tar därmer GULD till Sverige, helt otroligt vilken tjej!


Väl hemma så blir det en lugn kväll, känner att ögonlocken är lite tunga men inte ska jag sova än inte, jag kämpar!!
Vi hörs maybe later!
Pussba