30 juni

Dålig uppdatering jag vet!
Helgen har jag spenderat i stugan, riktigt nice väder har det varit, underbart!
Tycker om det så otroligt mycket, kärlek till det stället!



Igår var första lediga dagen, riktigt skönt, idag har jag varit en sväng på stan och sprungit några ärenden, därefter for jag och Elin iväg till Bettnessand, hon parkerade bilen vid Nolia så vi tog min bil istället, men där ute blåste det så otroligt mycket! Alla som var där drog sig typ till sina bilar och mopeder och for hem.. Vi satt en stund i sanden och beställde däreftter lite att äta vid serveringen, men då kom det massvis med måsar flygande och började bajsa på bordet och efter en stund kom det även på Elin, så vi skyndade oss fort därifrån..huvvahuvva! Det tycker vi inte om!
Men efter ett tag så tog vi bilen hem, roligt att träffa Elin igen! Är så glad att vi fått den bra kontakten som vi har fått! Du läste bara några få kurser med oss när jag gick i tvåan på gymnasiet men snabbt började vi prata!

Fick även blommor vid dörren när jag kom hem, stod dock inte vem det var ifrån.. men han ringde upp mig så nu har jag fått det klart för mig!