Onsdag

Sitter här och är snart beredd på att fara ut och träna, dock så kom jag på mig själv, varför ska jag göra det om jag ändå ska på gymmet och träna om någon timme!? Fast får inte tag på Elin så kan inte få svar på om det blir ngåon träning idag eller inte, körigt..
Så hur ska jag göra, annars väntar jag med träningen och ifall det inte bli iksu så far jag ut och tränar själv i eftermiddag istället, så får det bli helt enkelt!

Miss you babe! Smsen är så fina och jag längtar efter dig något oerhört! Helg kom nuuuu! Att säga hejdå till dig förra helgen var riktigt jobbigt, kommer aldrig glömma den känslan och den kommer nog komma tillbaka, även denna helg.. Jobbigt att säga hejdå till någon man tycker om! Så är det bara! Fastän man vet att man kommer träffas så är det ändå jobbigt av ovissheten på något sätt!

Pappa har kommiot hem på lunch nu så ska gå till köket och prata lite med honom innan han far tillbaka till jobbet igen, ciaoooo

XOXO
Kärlek!