Tisdag hela veckan?

Hallojsan!
Idag har jag inte gjort mycket, pratat med Nicke och Elin ville jag skulle följa med på iksu och träna, men har precis själv varit och tränat så kände mig inte så pepp så jag hoppas att hon far i morgon också, för då ni!
Det blåser fortfarande en hel del idag, dock regnar det eller haglar det inte som det gjorde igår.
Har kollat på alla lediga jobb här i Umeå, ska skicka hem på tre stycken till ikväll, ska be mamma läsa igenom dem först, kan vara skönt så att man inte missar något dumt misstag!
Saknar dig babe!
En evighet till helgen känns det som! Men snaaart! :)
Vill vara hos dig!
Som det ser ut nu så kommer jag åka ner till dig på fredag, vi far och firar din farmor på lördag och sedan hem till mig, och du jobbar på måndag så åker hem på söndagen! Men vi får se hur det blir, blir nog bra!

XOXO
Pussar