Fångarna på fortet ikväll igen!

En ny dag avklarad.
Antalet besökare på bloggen ökar och ökar, så roligt att se och man blir bara mer motiverad av att skriva.

Nicke har besök av en kompis så jag passar på att kolla datorn lite. Ska även kolla lite inför fredagen, dock blir det mer imorgon när vi ska till mamma och pappa och äta så kan jag kika lite på internet.

Nu taggar vi till Fångarna på Fortet ikväll, 20.00 på 4an. Ikväll är det barnen mot föräldrarna som tävlar, blir spännande! Igår var det Bönderna mot ett annat lag som jag aldrig kommer ihåg namnet på. Det var toltalt utklassning vill jag lova! Dock tycker jag det var synd att de inte gick vidare till final när de var så otroligt duktiga!

En jobbdag kvar sedan planeringsdagar, skönt!

I helgen ser vi fram en helg ute i stugan. På söndag ska vi även upp till A och L, ska fira A. Alltid skönt att ha något att göra på en söndag, söndagar är nog jobbiga ändå så det räcker.
Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah