En sväng från norrland till Stockholm

Sitter på hotellet i Stockholm, ikväll blir det en lugn kväll framför tvn. Hade tänkt kika på lets dance. Flyget på vägen ner var försenat pga snön som dragit in här nere i landet. Men slutligen så kom vi oss iväg och till min förvåning ser jag vem jag ska sitta bredvid, jo Rabih Jaber från idol 2009. Finurlig kille det där, skojfrisk och lätt till skratt!

Det är inte kul väder ute idag alltså, man känner som ingen lust att vara ute men samtidigt ska man ju passa på när man är här nere att gå på stan och shoppa. Har varit ute hela eftermiddagen och kikat, inte hittat något eller köpt något ännu men något ska det bli i alla fall.
Det är ruggigt kallt här inne tycker jag, dock är jag den enda som tycker det så jag har precis tagit mig en varm och skön dusch, så det var skönt!

Saknar min älskling som är hemma uppe i norrland, älskar dig Niklas! <3 Du är den bästa av alla! Du och jag är helt underbart bäst, ingen kan slå oss! Forever and ever, you and me!

Vi hörs senare
Trevlig kväll!