22 januari

Nu var det ett tag sedan man skrev här, blir mindre och mindre känner jag, men så kan det vara ibland, annat som sysselsätter mig vilket är positivt!
Det verkar gå många förkyldningar just nu, först var det min tur som jag fick redan på nyårsafton, sedan låg min pojkvän där, därefter mamma och nu även pappa. Det värsta med den har nog varit hostan, pappa hostar så hemskt på kvällarna nu så mamma har fått sova i extrarummet istället. Jag känner fortfarande ibland av halsen men hoppas man kan ta och börja med träningen snart igen, för det skulle behövas, man mår så mycket bättre!

Var och fikade med en gammal klasskompis från grundskolan i veckan, vilket var jättetrevligt, så många minnen och mycket att prata om. Det är alltid roligt!

Jag håller på och söker jobb för fullt, det har ju kommit ut rätt så mycket i Umeåkommun nu för oss ungdomar, dock får man se om man har turen på sin sida!

Får se vad som händer i helgen, ska iaf till Övik ikväll med älskling, bara bilen håller hela vägen fram! På måndag firar vi iaf 4 månader tillsammans, vilket har varit 4 underbara månader! <3

Ska snart bege oss till mamma jobb, ska hjälpa henne med några saker.

XOXO
Trevlig helg!