Älskling

Kom hem igårkväll från älskling, är ändå så tomt utan honom, tänker på honom hela tiden, det känns hela tiden att det är något som saknas! Var som vana på väg att ta fram 4 tallrikar på bordet, men kom fort på mig att det bara behövdes 3 denna gång.

Det är ett fruktansvärt oväder som har dragit in, huvva vad less jag är på det, hade hoppats att det skulle sluta men ev så fortsätter det även i morgon! Jag kom ut första gången för att skotta och var ute ca en timme för att få bort allt, hemsk vind och snö som hela tiden blåste på en och snabbt var det som man hade skottat bort tillbaka igen. Efter ett antal timmar gick jag ut för att skotta igen så att mamma och pappa skulle ta sin fram med bilarna, och jag kunde knappt få upp dörren och fullt med snö, gick nästan upp till knäna på mig, helt sjukt vad mycket snö det var! Jag skottade i över en timma, usch vad less jag är på snö, kan det inte bara sluta så skulle jag bli ännu gladare! När vi sedan satt vid matbordet kom plogen förbi och gjorde en jättestor kant nere vid vägen, två gånger kom han förbi och gjorde den bara ännu bredare, så det var bara ut igen och försöka skotta bort den så att man ska kunna ta sig ut i morgon, dock sprang mamma och pappa ut denna gång!

Ska på intervju imorgon och sedan jag även träffa Elin, när vet jag inte riktigt än så ska höra med henne när det passar! Sedan kommer älskling, längtar jättemycket, hans behövs verkligen! <3

XOXO
Snart helg igen!