Onsdag 17 mars

Känns som att klockan ska vara på eftermiddagen, medan klockan bara är 12 mitt på dagen. Kom på det när pappa kom hem på lunch. Har precis varit duktig och städat, dammsugit, dammtorkat och torkat golven, känns bra! Ska även byta sänglakan nu när jag varit hemma och sjuk så kan det vara bra att byta!

Var på arbetsintervju imorse, i Tavelsjö, fick jobbet men pga att det inte går några bussar dit så kom vi fram till att det inte fungerade. Har ju heller inte en bil som jag kan använda varje dag, har tillgång till en bil som jag kan använda ibland, men ska det vara heltid så går ju inte det. Dock skulle han tipsa mig inför andra vilket är roligt!

Älskling ligger i soffan och slappar framför filmen kocken. Blir att ta en dusch och sedan ska vi träffa några vänner, får se vad vi hittar på.

Imorgon och på fredag jobbar jag igen, skönt när man känner att pengar rullar in. Ett steg närmare en egen lägenhet med älskling. Det ser vi fram emot!