Ryggkollen

Imorse blev det äntligen vårdcentralen. Han kollade på ryggen och nacken men det var inget som var farligt. Jag har fått utskrivet värktabletter och han tycke jag även skulle ta kontakt med en sjukgymnast som kunde hjälpa mig. Jag önskar att jag bara kunde säga poff och värken skulle vara borta men så enkelt är det inte. Jag vill bara att den ska försvinna, är så less på den! Får helt enkelt vänta och ha tålamod.

Har snöat inatt så mycket snö var det ute när vi vaknade. Snöar litegrann nu också, hoppas att det är den sista snön som kommer snart. Så man kan känna att sommaren är på väg och våren är här!

Hade hoppats att vi skulle kunna fara till fjällen igen, denna gång Hemavan, dock känns det inte så säkert nu när min rygg är som den är. Så får helt enkelt se hur det blir med den saken, mysigt hade det i alla fall varit!

Har vilat en stund, blev upp så tidigt pga vårdcentralenbesöket,  blev så trött, Niklas ligger även han och sover som en stock. Men nu kom han in och hade tydligen vaknat han också.