Tisdag och sjuk

Är hemma från jobbet idag också, men imorgon ska jag bara börja igen, får nästa skuldkänslor av att vara hemma fastän jag vet att jag inte orkar jobba. Det är hemskt men så är det och har alltid varit!

Älskling är och träffar sin nya arbetsgivare och sedan skulle han även förbi och hälsa på sin pappa på jobbet en sväng. Det är otroligt vad kärlek kan göra med oss människor. Jag vet att jag har funnit en person som gör att jag mår bra och orkar och klarar av saker jag inte tidigare skulle ha gjort. Han är ett stort stöd för mig! Har klipptid ikväll så jag ska försöka pallra mig dit, som tur var så har jag privatchaufför just ikväll så det kan ju inte vara bättre!

Sitter återigen och kollar på gamla videofilmer där jag är som liten, dock äldre än vad jag suttit och sett på tidigare i helgen. Det är nu sommar, varmt och jag är ca 9 år gammal. Mycket stugbilder som gör att jag längtar alltmer till sommaren så att vi kan vara där ute.

Vi fortsätter även att leta lägenheter inne i stan (Umeå), inte lätt, så om det är någon som vet av någon så hör gärna av er!

                                         Älskling med mina glassisar