Morföräldrar, tack!

Har haft en helt underbar dag hemma hos mormor och morfar. for dit redan imorse efter frukosten och kom hem vid 19 så hel dag! Mormor har alltid så mycket gott till fikat och så underbart god mat! Hon är så duktig! Fick med mig resterna hem, en massa potatis och ett par nystickade sockar, det kan verligen inte vara bättre! Fick dessutom med mig en massa goda kak och matrecept. Hon har nog alla tidningar som finns inom dessa områden så hittade ett antal goda matrecept. Fick även ett underbart kakrecept på en jättegod kaka som jag fick smaka under dagen. Den bara måste jag göra, nu, snart, imorgon kanske?

Vi har så mycket att prata om mormor och jag, en person jag verkligen kan prata allt om. Efter maten satt vi och pratade, och tiden bara sprang iväg, ville verkligen inte fara hem, kunde gärna ha stannat där ännu längre om så gick. Jag mår så bra där. Långt borta från stan och allt vimmel vilket kan vara rätt så skönt ibland!

Det enda som varit besvärligt idag är väl detta väder. På vägen upp regnade det verkligen, det öste ner!!!! Vindrutetorkarna fick verkligen jobba och de hade egentligen behövt jobba ännu mer. På vägen hem var det istället halkan jag fick oroa mig för. Vissa ställen var det riktigt halt med andra mindre, var verkligen fläckvist. Tog det lugnt!



Hoppas att även ni haft en härlig onsdag!

Puss

Älskade morföräldrar!!!