Första trippen till stugan

Sitter på jobbet, redan hunnit jobba ca en och en halvtimme. Segt att stiga upp när man vet hur många andra som ligger kvar och drar sig i sängen. Dock slutar jag ca 13.30 så förhoppningsvis går dagen fort! Vi har det rätt så lugnt så frågan är ju om det verkligen kommer gå så fort, men man kan ju hoppas! Solen gömmer sig bakom några moln men jag hoppas att de hunnit titta fram till jag slutar så jag kan avsluta dagen i solen!

Vilken underbar dag vi hade igår, jag njuter fortfarande när jag tänker tillbaka! Vi for tidigt ut i stugan för att hinna vara där ute så länge som möjligt!

Jag njöt verkligen hela dagen, från morgonen till kvällen! Underbart väder dessutom med strålande sol och havet låg lugnt och stilla. Att sätta sig i båten och får glida ut gör att hela jag mådde bra! Det känns att vi är inne i en period med härlig tid och ju längre vi kommer desto härligare blir det! Dock går det alltid så snabbt så det gäller att försöka njuta så mycket som möjligt! Ta vara på varje stund så att man orkar med nästa höst och vinter igen, men som tur är ska vi inte tänka på det! Nu är nu, och nu är sommaren på väg!

Känner mig lite naken idag, glömde telefonen hemma på bänken. Det är konstigt det där, hur van man kan bli av saker och ting.

Jag har tagit en massa bilder igår som jag självklart kommer dela med mig till er här på bloggen. Dock är de fortfarande i kameran och jag är på jobbet så förhoppningsvis kommer de hinna upp till ikväll!