Lördag - vår dag!

Vi började dagen lugnt med en härlig frukost och ingen brådska alls, så skönt! Dock så for jag ut på en löparrunda någon timme efter frukosten och det var verkligen riktigt härligt! Slapp regnet också! När jag kom ut från duschen så förklarade Nicke att jag var tvungen att leta efter någonting, och att det befann sig på fisknivån. Så söt man kan vara! Så efter en stunds letande så slutligen fann jag det han menade. Ett litet fint inslaget paket. I där låg ett par jättefina örhängen, jag som älskar alla valörer av ringar, han är för go min Niklas! En toppenstart på en bra dag! Självklart hade jag paket till honom också men det finns inte med på bild tyvärr.
 
 
En sväng på stan tog vi sedan, gick runt och kika och bara njuta av ledighet!
 
Vi hade bokat bord på Olearys och där befann vi oss och åt en god middag. Jag gillar egentligen inte hamburgare så mycket men kände mig nästan lite småtvungen att smaka en eftersom jag bara hört bra ord om dem! Valde en sommarspecial med mozarellaost och den var verkligen supergod!
 
 
Efter middagen mötte vi upp några vänner som vi tillbringade kvällen tillsammans med. Så vi hann med några pubar innan kvällen var över och en härlig promenad över bron hem. Riktigt skönt ute var det faktiskt inatt!
 
En jättemysig och trevlig lördag, och jag njöt från morgon till kväll!