Årsresumé 2012 januari - juni

 
Januari
Jag tog slutligen bort alla tomtar och julprydnader. Men denna julstjärna som jag bara älskar fick stanna kvar ett tag till! Jag umgick väldigt mycket med nära och kära och vår älskade farfar som stod ensam kvar. Han visade vi extra omsorg om!
 
Februari
Mycket snö och dagarna fortsatte att bli ljusare och ljusare.
Jag var förkyld mycket av tiden och var tyvärr borta mycket från jobbet.
Vi åt våra första och för min del enda semlor hos mormor, hon är helt suverän på detta!
Många fyller år denna månad så mycket paket blev inslagna.
Vi firade alla hjärtans dag med att både skicka små paket och få paket hem i brevlådan.
Bl a mamma fyllde år så vi var ute och åt middag tillsammans allihopa (en tradition när någon fyller år inom familjen)
 
 
Mars
Mamma och jag tog en tjejweekend till Stockholm. Där vi åt underbart god mat, shoppade en massa och såg musikalen Dirty Dancing som var riktigt bra!
Jag skottade en massa på altanen för att förebeeda för årets härliga solande.
Precis innan vi skulle åka iväg till flygplatsen så fick vi det tragiska beskedet men dock inte helt oväntat. Vår älskade farfar hade lämnat oss <3 Tårarna bara sprutade och jag ville packa upp väskan och bara stanna hemma. Vi pratade en hel del och vi åkte trots allt ändå, men jobbigt och känslosamt att lämna pappa kvar hemma ensam!
 
April
Vi tog vår första tur till stugan över dagen. Snön låg kvar på flera ställen.
Vi kunde börja fika utomhus vilket var jättehärligt!
Under påsk blev det ätande av påskägg.
Jag fortsatte att baka en massa.
En känslosam begravning av farfar <3 Föralltid saknad och älskad!
 
Maj
Vi tog en tripp till Ikea i Sundsvall för lite shopping.
En resa
till Samos, Grekland med en massa sol, bad och värme! Bra start på sommaren!
Jag målade och fixade en massa överallt. Handlade även en hel del både till stugan och hemma.
Jag fortsatte träna på som vanligt, med löpning, zumba och egen styrketräning.
 
 
 
Juni
Morfar fyllde halvjämnt så det var storkalas hemma hos dem, med god mat och gofika!
Träningen fortsatte att rulla på och friheten med löpningen går inte att slå!
Mycket goda sallader började vi sommaren med.
Midsommar med Niklas syskon med respektive.
Utfärder till stugan, bara början på dessa härligheter!
Umgicks med vänner.
Jag jobbade in i det sista och kunde i om jobbet vara ute väldigt mycket.
När semestern började njöt jag av solen och värmen till fullo!