Årsresumé 2012 juli - december

Juli
N var som fast vid fiskningen och där stod han länge.
Goda middagar fortsatte med olika härliga grillsåser till all den grillade maten.
Min faster fyllde år så det var storkalas ute på ön tillsammans med släkten.
Vi umgick med vänner.
Bodde i en husvagn några nätter.
Vi var på bröllopsfest där flera kameler också fanns på plats.
Jag fortsatte att renovera och måla en massa.
 
 
Augusti
Hösten närmade sig med stormsteg och jag ville helst av allt bromsa tiden och ha mycket längre sommar!
Vi njöt så mycket som möjligt ute istugan av några fina sommardagar
Båten var min allra bästa kompis, haha
Provade en massa rea sommarkläder och önskade att jag kunde köpa en massa nytt och tro att sommaren skulle stanna, men tyvärr var det inte så enkelt.
Vi for tillsammans med N ena syster och hennes man + någon kompis till dem till Örnsköldsvik och såg Uggla
 
 
 
September
Vi firade 3 år tillsammans med en trevlig utekväll med god mat.
Jag började studera personalvetareprogrammet .
Första tentan är alltid speciell och glömmer nog aldrig det momentet.
Vi firade mormor som fyllde år med god mat som vanligt!
Vi hjälpte dem med potatisen och morfar passade på att ta en paus.
Jag tränade mer än någonsing mellan varven av pluggningen.
Skrapade bilen för första morgonen den här hösten.
 
 
 
 
Oktober
Träningen fortsatte och skolan likaså
Min osäkerhet på utbildningen fortsatte men jag körde på ändå
Lite hockey blev det minst sagt
Fina dagar trots att kylan var på väg
 
November
Vi firade farsdag både hemma och hos mormor och morfar
Vi firade även pappa som fyllde år.
Han fick bl a en skjorta som verkligen passade honom.
Vi lurade ut honom i förrådet för att hitta ytterligare en present
 
 
 
December
Julpyntet började så smått komma fram.
Närmare julafton kom även julgranen in, lika underbar som alltid! Även min lilla julgran fick plats
Jag bakade en del inför födelsedagen.
Jag firade min födelsedag med fina människor!
Fick otroligt fina presenter som alltid!
Kvällen avslutades med en god middag, i form av en kyckling och banan paj, mums!
Bakade såklart även älskade lussebullarna.
Jag började träna på Iksu som jag även det fick i födelsedagspresent, älskar det!
 
 
Ett nytt år har börjat, 2013 och jag tror med säkerhet att det kommer bli lika bra som förra året, om inte bättre! Jag ser ljust på det! Jag försöker ta vara på varje stund, varje minut och njuta här och nu! Inte titta alltför mycket tillbaka utan helst av allt blicka framåt och leva i nuet!