Torsdag

Dåliga uppdateringar men jag försöker, det kommer att bli bättre! Sitter med tentaplugget för fullt och har ingen tid att fundera på annat, haha. Nu ska det här köras gärnet med och på tisdagkväll är jag klar med skolan för denna termin, så härligt! Då ska jag njuta! Dock blir det upp och jobba redan på onsdag men det ser jag bara fram emot, jag är ju ledig på kvällen iaf, underbart!
 
Är så shoppingssugen också, vet precis vad jag vill ha, eller nästan i alla fall, flera klänningar ska inhandlas hade jag tänkt, men dock finns ingen tid för det just nu utan det får jag ta efter tisdag, om jag inte hinner iväg en sväng i helgen kanske.
Halsen fortsätter att spöka och jag vet inte vad det är, är rädd för att träna eftersom jag inte vill riskera att bli sjuk inför tentan men samtidigt vill jag träna just för att plugget går så mycket bättre då! Det kanske inte har med någon förkyldning att göra utan det är kanske helt enkelt pollen eller annat som spökar, det är ju det man inte vet. Bäst att hålla sig i skinnet för att se vad som händer.
 
Solen skiner även idag så värmen fortsätter! Tänk vilka veckor vi haft, sol varje dag och inte ett moln på hela himlen, det kan inte bli bättre! Bra start! Får bara hoppas att det fortsätter så också!