Tissel och tassel

En fullspäckad vecka och har inte funnits många tillfällen till att sätta sig ner och bara andas ut, men så är det ibland. Vi hann i alla fall fira vår 4 års dag igår så vi passade på med en mysig middag på en grekisk restaurang här i stan. Dagarna går alldeles för fort! Imorgon är det fredag, föreläsningar hela förmiddagen fram till 12, sedan åker vi iväg över helgen. Skolböckerna följer dock med, tentaplugget ligger och väntar! Känns skönt att kunna lägga all fokus på det nu och ha det andra bakom sig. PM arbetet fick vi iväg i onsdag, imorgon är det dags för alla att föreläsa om sina ämnen och nästa vecka gör vi då alltså vår första tenta för det här året.
 
Veckan har varit extra jobbig p g a min värk i händerna. Det är väldigt svårt att förklara en värk, men det känns precis som tandvärk med en blandning av stickningar och strålningar ut i fingrarna. Ibland känns det som att all känsel försvinner, som att någon trycker hårt rund handlederna och stoppar allting. Har varit hos läkaren och fått svar på många av mina frågor. Har fått hjälpmedel för att minska värken, men är tvungen att vänta ytterligare 4-6 arbetsdagar innan jag får ut den. Jag som hade hoppats att få den redan nu! Jag trodde att denna värk kom ifrån min skada då jag klämde fingrarna i bildörren men så är det tydligen inte. Jag har dessutom inte bara ont i handen där jag skadade mig utan båda.
 
Förresten, hur är vädret hos er? Idag har det snöat litegrann här uppe. det var inte mycket men det dalade i alla fall snöflingor från himlen. Jag önskar att det inte vore sant men så är det faktiskt. Vill inte ha vinter än! Är inte redo överhuvudtaget! Sommar och värme tack!