Vill ha längre sommar!

Jag är redan less på höstens framfart! Har regnat konstant sedan vi kom hem från Rhodos. Okej de första dagarna låg jag ute och njöt (frös) av de sista solstrålarna för sommaren men resterande av tiden har det helt enkelt vräkt ner! Störtskurar med inslag av åska. Skulle göra mycket för att få somrarna att vara många månader längre än vad vi har idag. 2-3 månader med snö räcker! Sedan vår och sommar igen! Hösten kan vi hoppa över! Jag vet, jag bor på fel ställe. För långt upp i Europa och för långt upp i Sverige. Samtidigt gillar jag den vita snön men det räcker i 2 månader, sedan blir jag less! Vi har idag endast sommar i 2 månader. Den kalla försommaren och den sommaren vi har nu räknar jag inte med!



Lina S

Tycker också det räcker med "höst" nu ;) fast idag är det faktiskt sol och riktigt varmt här :) kram