Avslutningsceremonin för OS 2014

Avslutningsceremonin för OS 2014 är avslutad och studio Sotji sitter och summerar dessa veckor. Dessa härliga sportevenemang är nu avslutade och det känns riktigt tråkigt! Vad ska man nu titta på och tillbringa sina lediga stunder med? Tvn har gått varm hela dagarna så jag varit hemma. Så fort jag kommit innan för dörren så har den slagits på, alltid tv3 eller tv10. När jag inte har haft tillgång till tvn, då jag varit i skolan exempelvis, då har jag haft radion på och hörlurarna i öronen eller följt sändningen via datorn, så alltid har den funnits med på något sätt. Känns tomt på något sätt, hela 4 år tills nästa gång, får helt enkelt börja se fram emot sommar OS som är endast 2 år bort.
 
Längdskidorna skriker efter mig och jag längtar efter en sväng i spåret, vill nu nu nu!!! Så snart som möjligt när jag får ett hål så kommer jag att befinna mig i spåret, älskar det!
 
Imorgon kör vi igång med en ny vecka och jag är mest laddad på träningen! Vägen mot mina mål fortsätter och jag är mer än taggad på detta! Nu är det bara att fortsätta köra på! Det spritter i benen!
 
Har ni följt OS sändningarna någonting?