Förkylning och firande!

Hemma idag från skolan igen, jag for hem tidigare igår eftersom att jag inte orkade och jag kände att det var lika bra att ta en vilodag idag och såhär i efterhand så var det bra tänkt! Orken är inte här än och jag är så otroligt trött! Ligger mestadels i soffan och ryggen värker på grund av det, försöker därför kombinera med att sitta stundvid. När jag tittar mig själv i spegeln så känner jag inte riktigt igen mig, ögonen hänger och ingen energi finns. Jag är lagom less och längtar till förkylningen har försvunnit! Vill blir fira innan helgen, då vi ska fira moster 60 år, det vill jag inte missa! N har matat mig med, eller matat var väl fel ord men gjort iordning vitaminer åt mig i helgen så det har jag fortsatt med i veckan, ett glas om dagen!
 
Solen har varit framme nu några dagar och jag ser fram emot de dagar även jag kan njuta av den! Underbart!
 
Idag firar jag och älskling 4 och 1/2 år tillsammans! Tänk vad tiden går fort!