Sommar i sikte

Sitter och skriver på arbetet som ska in om en vecka. Ibland är det så otroligt skönt att slippa fara någonstans på morgonen och att kunna arbeta hemifrån, men ibland längtar jag så mycket till att skolan är slut och det är dags att börja jobba igen, det åker berg och dalbana.
 
Magen krånglade igårkväll så det blev en sen kväll för min del. N blev utringd på jobb på grund av en krissituation vilket betyder att han jobbade inatt och är ledig från sitt schema idag. Han var vaken i mer än 24 timmar igår, så han kan behöva en sovmorgon idag. Passar mig ganska bra då jag ändå ska skriva och jag är mest effektiv på morgonen.
 
Jag är som vanligt sugen på att beställa en resa, folk beställer resor hit och dit och jag själv sitter och kollar på bilderna från resan i augusti och kollar resebyråerna för att bestämma vart vi ska denna gång. Tänk att en resa kan göra såg mycket! Jag bjuder på en sommarbild från stugan, tänk vad jag älskar sommaren! Kanske inte på grund av värmen direkt för den brukar inte vara den bästa, dock måste jag poängtera att denna sommaren var ett undantag, vi hade verkligen värme här! Så härligt!
 
Bilden är ifrån somras, kajen på framsidan av stugan med vår lillbåt som guppar. Kajbilder (bryggbilder) är de vanligaste för min del när det gäller stugbilder, kan aldrig få nog av dessa kajer och havet.