Summering

Solen skiner ute men termometern undviker jag att kolla på allt för mycket, utan njuter istället av att solen skiner in genom fönsterna här på kontoret. I morse stod termometern på minusgrader och desto kallare var det igårkväll, brr. Vintern är på intågande och det känns lika overkligt varje gång. Den härliga sommaren som vi haft i sommar skulle jag kunna ha för evigt. Igår föll första snön här i stan, det var inte mycket nederbörd men det kom. Niklas jublar av att snart kunna köra skoter, men jag känner precis tvärtom. Jag får se fram emot att man kan åka skidor snart igen. Ett perfekt träningspass!
 
Min praktik är i full gång och jag trivs superbra. Ser inte fram emot att gå tillbaka till skolböckerna igen, men det är ett måste för att kunna slutföra min utbildning, som är klar till våren. Tiden har gått fort.
 
Helgen som var firade vi Niklas, som fyllde år med familj, släkt och vänner. Bjöd på middag och efterrätt. Niklas är nöjd och likaså jag. Det blev ett lyckat firande. Han fick otroligt fina presenter också.
 
Saknar det här, stugan har vi vintrat upp förra helgen och båtarna är uppe på land, så det är det dags att se fram emot våren och sommaren.