Firande, god mat, alla hjärtans dag, trevlig sällskap!

Helgen är snart förbi men jag har verkligen njutit denna helg, först och främst haft möjlighet till att vara ledig från studier, eller okej... jag har läst lite idag men enbart lite medan N var ute och fixade i bilen.
 
Fredagen började vi med tapas middag ute, närmare bestämt på Tapas. Vi firade mamma lite i förskott, resten av firande sker om några helger. Det är en tradition vi har inom familjen, att gå ut och äta när någon av oss fyller år. Så mysigt och trevligt!
 
 
Igår vaknde jag med att få frukost på sängen.
 
 
 
 
Sedan tog jag och N en tripp några mil norrut med skoter och släp för att lämna in den på service. Solen lyfte mer och mer ju längre dagen gick, härligt! Huvudvärken slog till så jag fick låna N solglasögon när den var som värst. Det är snart dags att ta med sig sina solbrillor i bilen framöver, när sådana här fina dagar visar sig. Som jag har saknat solen, äntligen är du här!
 
 
 
Några ärenden blev det också innan vi for hemåt för att fortsätta alla hjärtans dags myset hemmavid, vi lagade lite middag och laddade upp för Melodifestivalen, en mysig kväll i sällskap av mitt hjärta,