Dag 13 Fodmap

Snart har 2 veckor gått med denna kost. Om det blivit bättre eller sämre är svårt att svara på. Eller egentligen inte. Sämre har det inte blivit! Vissa dagar har varit underbart sköna med ingen värk eller illamående medan andra dagar har jag det som vanligt, oftast med illamående.
 
Igårkväll hade jag väldiga magplågor. Imorse när jag vaknade var allt som vanligt. Jag åt min frukkost och gjorde mig klar för att fara till skolan, när jag i sista stund möts av det hemska illamåendet. Var bara att försöka få i sg lite mer vätska men det hjälpte inte. Jag satte mig ner en stund och bestlöt mig för att vara hemma under morgonen föreläsning och hoppas fortfarande på att jag ska kunna fara iväg för att delta på eftermiddagens föreläsning istället.
 
Har försökt läsa lite istället och vilat en stund. Ska försöka få tag på dietisten i veckan för att fundera med henne hur jag ska gå vidare.
 
Har tyvärr inga bilder att dela med mig av på datorn, de är tagna med mobilen så de får ni sedan.