Examensbuffé hemma

Igår have vi vår avslutande examenscermoni, vilken dag! Ser tillbaka på den med glädje, glädjens dag! Att tillbringa denna dag tillsammans med min familj och personer i min närhet som var där för min skulle gör mitt hjärta varmt! Hä'r nedan följer lite bilder på all gof mat, en touch av grekland med bland annat en grekisk potatissallad och tzatziki, precis om jag vill ha det. All det goda köttet och frukterna serverades också lite starka korvar, soltorkade tomater, getostfyllda saker och bröd i olika slag. Så mycket goda tillbehör! Som avslutades med kex och ostar och slutligen mammas goda efterrätt.
 
Är så otroligt glad att det var så många av mina nära och kära som kom och förgyllde min dag tillsammans med oss! Fick dessutom så otroligt fina presenter av allihopa!
 
 
 
 
 
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

fy vad gott det ser ut

MATILDA

Åh vad gott :D