Kroppens välmående är viktigt!

Det är viktigt att lyssna på sin kropp!
 
Idag kände jag ett enormt sug efter att löpa, så på dagens eftermiddagspass var det inbokat lite löpträning. Redan igårmorse kände jag att kroppen inte riktigt är som den brukar, det blev bättre mot eftermiddagen så for iväg på ett styrkepass igår. Jag hoppades på samma förbättring idag, men efter en stund löpande var jag tvungen att avbryta och kliva av bandet. Jag pysslade på med lite övningar istället, men kände suget över bröstet så jag valde att gå och duscha och cykla hemåt istället. Ibland blir det helt enkelt inte som man har tänkt sig. Jag känner att det känns betydligt bättre att avsluta ganska fort istället för att köra ett pass och sedan ligga sjuk i flera dagar.
 
Solen skiner ute idag och det är en sådan där härlig vårkänsla utomhus, dock blåser det en hel del idag, så den temperaturen som visas stämmer inte riktigt.
 
 
 
Ha en fortsatt trevlig fredag och helg!