Firande för pappa!

Söndag och jag har slagit ner mig i sängen för att bara ta det lugnt och kika på något lugnt tv-program. Helgen har varit fullspäckad och så trevlig! Vi har firat pappa för fulla muggar! I fredags inleddes firande med en fantastiskt god middag, en god fläskfilegryta med goda tillbehör som bananer, nötter, clementiner och så vidare. Mamma hade verkligen lyckats med smaksättningen, det smälte i munnen, ser redan fram emot att äta det igen, trots att jag inte är en person som tycker särkilt mycket om kött.
Pappa fick en massa paket, självklart flertalet skjortor, skjortman som han är!
Igår fortsatte firandet, en hel del förberedelser arbetade vi med innan släkten kom på besök och vi avnjöt en god tre rätters middag
 
 
Imorgon väntar en ny dag, en ny vecka med jobb. Känns roligt och spännande, älskar utmaningar! Har hunnit med en del träningspass i helgen, blir nästan tokig om jag inte har tid att fara iväg på ett. Jag hann med ett träningspass sent på fredagen, precis innan middagen, perfekt tid att träna, alla är hemma och förbereder inför fredagsmyset, förutom jag och några få fler. På lördagen blev det en promenad med mamma innan förberedelserna och idag har jag hunnit med ett härligt träningspass med pappa. Alltid kul att tillbringa extra tid på detta sätt, med intressen som vi alla har!