Tacos är inte tacos längre

Tacos har varit en stor favorit från min sidan sedan många år tillbaka men dock har mina tankar kring tacos förändrats. Känslan av fredagsmys och tacos finns självklart fortfarande kvar och jag blir sugen på maträtten när jag hör namnet. Dock har jag på slutet tagit bort tacokryddan från färsen och äter inga tacosåser överhuvudtaget. Sedan har jag svårt att veta vad jag ska äta för bröd till. Det mjuka gör magen orolig och det hårda eller tacochipsen gör magen även dem orolig. Tråkigt men sant! Att krydda färsen själv och skippa tacokryddan som ändå luktar riktigt äckligt från påsen, det gör mig ingenting. Däremot brödet, särskilt det hårda som jag helst äter vill jag kunna äta utan problem.
 
Små problem som blir stora!
Finns säkert andra där ute som upplever liknande som mig.
 
I tisdags, förra veckan åt vi tacos till middag.