Firande!

Förra helgen var magisk! Blev firad massor! Jag som egentligen inte tänkt fira så mycket, haha!


Fredagen avslutades efter jobbet med en god middag på stan med familjen! Vi har som tradition att vi går ut och äter varje gång någon fyller år. Det behöver inte vara exakt på samma dag men i nära anslutning. Självklart får födelsedagsbarnet välja restaurang. Mitt val iår föll på tapas. Som ni redan vet, älskar jag plock middagar, lite av varje! En så mysig kväll!

Lördagen påbörjades med frukost ute, eller kanske snarare frukost/brunch klockan 9. Jag är mer en frukostmänniska så min tallrik bestod av mycket frukt och grönt, goda pålägg, hårt bröd, yoghurt med god musli osv. 

Sedan kom familj och släkt hit för lite mer firande. Jag klädde granen tidigare under veckan så den lyste verkligen upp. Den där myskänslan är inte svår att få till såhär i december och juletid!