27 grader inomhus

En fullspäckade vecka.

Mycket på jobbet och full huggning på fritiden, men jag gillar det! 11/2 vecka kvar innan vi åker, så underbart! Veckorna går nästan för snabbt! Nyss var det över 100 dagar kvar och snart är vi nere på ensiffrigt.

Hemma igen efter helgen var det sådan hetta i lägenheten. Har aldrig kännt detta förut, det var som att all luft var slut och kvavt var det. Vi hade både dörrar och fönster öppna för att få in frisk luft men det hjälpte inte. Jag kontaktade livlina direkt på måndagen och i mitten av veckan var de och kikade på det. Vi alla i längan hade haft mer eller mindre bekymmer men nu är det löst! Systemet hade blivit knäppt och sprutade ut enbart varm luft. Som ni ser på termometern nedan var det 27 grader när jag åkte till jobbet. När jag sedan kom hem hade gradtalen stigit ännu mer. Ni får ursäkta den suddiga bilden, jag var lite väl snabb, hade lite bråttom.