Dan före Dan - 23 December

Redan på fredagen hade jag riktigt julkänsla i kroppen. Det var med lätta steg jag gick hem från jobbet och hela julhelgen låg framför oss, obeskrivlig känsla!
 
En lugn morgon den 23 väntade. Jag steg upp före 8, tände en massa lus och bara njöt av lugnet.
 
Under tidig eftermiddag åkte jag och mamma iväg för att möta upp våra vänner på Finas Hembageri på Avion för vår tradionsenliga fika tillsammans. En varm macka med mozarella och soltorkade tomater fick det bli. Vi blev alla förvånade öv er att det var så lugnt på hela gallerian. I vanliga fall när vi brukar träffas dagen före på stan, brukar det vara svårt att få ett bord. Det var inga problem denna gång. Dessutom lugnt hela tiden vi satt där. Vart befann sig alla? Det gjorde självklart ingenting utan vi njöt av lugnet!
 
 
Tiden går så fort så efter flertalet timmar var det dags för att åka hemåt. Packade ihop det sista och sedan åkte jag och N upp till mina föräldrar för en mysig middag som vi alltid gör, sådär dagen före. Självklart bestod kvällen av uppesittarkväll framför Bingolotto.



Ni kanske undrar ifall vi vann något på någon lott. det gorde vi, 100:-, haha.