Juldagen i magsmärtor

Juldagen idag och vi hade en så mysig julafton igår! Så mycket kärlek och värme min fina släkt består av, är helt obeskrivligt! Att vi år efter år samlas tillsammans och alltid lika bra sammanhållning och fina stämning! Jag kommer att uppdatera er kring detta i ett senare inlägg.
 
Jag hoppas att även ni haft en fin julafton och firande både idag och imorgon, på ert speciella sätt. Vissa fortsätter med julmat, paket och allt vad det innebär, andra jobbar, myser hemmavid eller på annat sätt utnyttjar dagarna till fullo.
 
Dagen börjde för min del med träning, tanken var en runda i skidspåret men på grund av kylan valde vi ett gympass istället idag. Därefter har dagen var så skönt, inga måsten, inga krav utan bara få vara och fått tid med mamma och pappa. Dock kom min magsmärta ganska tidigt under eftermidagen så jag har tyvärr tillbringat hela eftermiddagen i soffan/sängen, har försökt sova bort min smärta som stört dagen för mycket! Såå tråkigt! En god middag väntades även ikväll men jag satt mestadels och petade, fick i mig en pyttebit, så tråkigt, jag som sett fram emot detta... En förklaring till att uppdateringar kring julafton kommer senare.
 
Ha en fortsatt fin julhelg!