Hotellvistelse

Hade en så välbehövlig och mysig helg förr förra helgen, hotellmys, spa och bra sällskap! Vädret visade sig från en bra sida med sol hela vägen upp. Ljust och fint utomhus! 
 
 
Hade bokat en svit med utsikt mot älven, så det blev toppenbra. Lite extra utrymme och bra utsikt gör mycket! Visst tillbringar man inte mycket tid där, men när man väl är där är det mysigt!
 
 
Efter flera timmar i spaát drog vi oss tillbaka till hotellrummet en stund innan en middag väntade. De ska ha en stor eloge för maten, smakerna satt sig riktigt bra. Till förrätt fick jag en hummer/räk sak, kommer tyvärr inte ihåg namnet, men den var riktigt god. Niklas som inte tål fisk fick istället en charktallrik. Till varmrätt blev det timjanstekt oxfilé med ugnsgratinerade tomater toppad med goda smaker. Jag som egentligen inte är någon köttälskare, tyckte det smakade riktigt bra!
 
 
 
För min del blev det ingen efterrätt, blev alldeles för mätt. Niklas valde istället en som dock inte hamnade på bild. Han var ialla fall nöjd även över den, så bra betyg för kvällen!
 
 
Jag och frukost? Ni som känner mig vet att jag älskar frukost! Vi gick ner tidigt morgonen därpå för att slippa stress. Njöt av frukost och kände ingen stress att checka ut, så vi var kvar till utcheck. Så skönt att slippa stressa när det inte behövs! Vi stressar alldeles för mycket annars!