Att resa gör mig rik!

Uppdatering sedan sist.
Förkyldningen är bättre sedan sist och jag är tillbaka på jobbet. Första dagen igår, det var tungt och jag kände mig sådöär alltmänt borta men det gick och det kändes så bra att vara tillbaka igen! Dock känner mig jag mig lite sämre idag, halsvärken är tillbaka och nysningarna kommer en efter en.. Jag som hade hoppats på ett träningspass i veckan.. det återstår fortfarande..
 
Den här tiden på året längtar jag något enormt efter en utlandsresa! Ser på resbilder, följer Jon Olssons vloggar och jag kan lova det, det blir inte bättre... så dagligen är jag inne och kikar.. Skulle man kunna hinna med en resa både till våren och hösten, det vore ju toppen!?
 
Älskar att resa, att befinna mig på en helt annan plats, känna avkoppling och samtidigt upptäcka nya saker! Det gör mig verkligen rik! På tal om andra länder. Ett program jag fastnade för, för 3 år sedan, då det var första säsongen, är familjer på äventyr. Varför jag tar upp detta just nu, är på grund av att säsong 3 påbörjades igår och självklart satt jag bänkad. Det visas varje tisdag klockan 20.00 på ettan. Inspiration på hög nivå! Att lämna allting hemma för att åka ivög med familjen några år och upptäcka världen. Tänk vilken fin erfarenhet dessa barn får med sig, så nyttigt oavsett om de är borta i 2år eller hela livet.
 
Här följer några bilder från vår senaste resa.
 
 
 
Anonym

Klart du hinner med båda! Bästa vore ju om man fick resa alla fyra årstider, eller iallafall alla förutom sommaren :) /Amanda