Inredningsfix med Ellos

Tänk vad lite nytt till hemmet kan göra så mycket, både för utseendet men även för sig själv. Från Ellos har jag beställt mycket på i mina dagar, både när jag gjorde beställningar som liten tillsammans med mamma, till idag. Det finns något där för alla. Ju äldre jag blivit desto mer har jag utforskat deras inredning, så mycket fint och dessutom till bra priser! Jag har själv snöat in mig på mässing och tillsätter gärna mycket detaljer med just mässing, gärna i kombination med vitt. Kudden ni kan se nedan är precis det jag pratar om, stilren med fina detaljer. Jag fastnade även för ljusslingan med de fina mässingsdetaljerna. Ljusslingor har verkligen slagit igenom stort det senaste halvåret tycker jag. Ljusslingor för både inom- och utomhusbruk finns i alla storlekar. 
 
INREDNING ELLOS
 
Ampel | Lampa | Kuddfodral | Timglas | Lyktor | Radjur | Poster | STHLM Poster
 
Sponsrat inlägg


ellos - inredning - inspiration - tips