Midsommar!đŸŒ·

Midsommardagen idag. Jag vaknar upp till en förkylning sÄ dagen hade sÄklart börjar pÄ ett bÀttre sÀtt.

Hade en trevlig gÄrdag, frös ovanligt mycket i solen och hade till och frÄn vÀrk i örat, sÄ det förklarar saken.
Dagens planer Àr instÀllda och istÀllet kurerar jag mig hemma, inomhus. Tur i oturen Àr det grÄtt ute, regnet kommer och gÄr och det ska börja öka pÄ under eftermiddagen.

Hoppas ni hade fint firande igÄr! VÄra sociala medier strömmar med en massa bilder frÄn olika firande med varierad mat, miljöer osv. Visst kan jag tycka att "att allt ska vara sÄ perfekt" lyser igenom bilderna. Tycker Dock det Àr en fin tradition vi har som vi kan lÀgga upp precis som vi sjÀlva vill. Mitt drömfirande Àr sjÀlvklart i stugan, Àta god middag med havet som nÀrmaste granne, dÀr solen lyser pÄ oss!

Midsommar - högtid - midsommarafton - sverige - sweden - tradition