Proviva Tropisk

Har fått möjligheten att prova ett nytt tillskott till Proviva-samlingen genom Buzzador.Alltid lika roligt att få prova nyheter! Den smak som kommit ut i våra butiker är Proviva Tropisk. Som jag varit medveten om sedan tidigare har jag lite svårt för den tropiska smaken,men jag ville verkligen ge den ett försök. Jag måste dock säga att denna var betydligt bättre än "vanlig juice" med tropisk smak som känns betydligt sötare och inte alls faller i min smak. Min sambo tyckte verkligen om den, så fort gick det så var den slut.
 
Jag tillsatte gärna lite isbitar i mitt glas tillsammans med denna proviva, tycker om när den är sådär kall! Passar säkert toppenbra med ett glas en varm sommardag. Det låter precis som att sommaren är långt borta när vi egentligen är mitt upp i den. Dock har vi inte fått någon värme hit upp som går att jubla för, men vi hoppas fortfarande att den snart är på väg!
 
                   
 
 
buzz - buzzador - nyhet - proviva - tropisk