Resan är bokad

Mitt i allt sjukande, blir jag varm i kroppen av att tänka på att vi har en fin resa att se fram emot i höst. Det piggar upp både mig vad gäller förkyldningen men även det tråkiga väder vi har.
 
Jag ska äta så mycket goda sallader, en massa feta ost och moussaka, mums! Ser verkligen fram emot ett besök på vår favoritrestaurang, ett måste när vi är där. Att ha något att se fram emot är ett måste tycker jag, oavsett vad det är, smått som stort. En del har ett datum när de ska flytta in i sitt nya boende, andra har bokat utlandsresor och vissa ska träffa en vän. Att vi dessutom denna gång bokade resan ganska långt i förväg gör också att vi kan längta, vi kan se att månadarna minskar och stundvis glömmer jag bort att den är bokad och lika glad blir jag när jag kommer på det igen.
 
 
 
 
härligt - längtan - resa - resabokad - utomlands - värme