Överraskning - natt på Elite Hotel

Jag har inte uppdaterat er om vår hotellvistelse. Det har nu gått någon helg sedan dess, men njuter lika mycket varje gång jag tänker på det. Så mysigt, så perfekt!
 
En överraskning för mamma. På fredagen, helt spontant pratade jag ihop med med pappa och en stund efteråt bokade jag hotellrum samtidigt som pappa bokade bord för middag. På lördagmorgon överraskade mamma, hon blev så förvånad och glad! När hon hade packat åkte vi iväg,
 
 
Vi bodde på Elite Hotel, med extra val av större rum mot havet. Måste erkänna att jag saknade havet då det var täckt av is, från fönstret men solen lyste i alla fall.
 
 
Middagen smakade riktigt bra. Förrätten var en riktig höjare som både jag och pappa valde, verkligen mina smaker! Vi satt länge och avnjöt detta och pratade om allt, så mysigt!
 
 
Tack för trevlig vistelse! 
Kan rekommendera Elite Hotel till er alla, trevlig personal och fina rum!