Helgens höjdpunkter

Lördagen påbörjades med en shoppingsväng med mamma, fina mamma som avslutades med en mysig fika. Därefter avrundade vi kvällen med årets första grillning hos mina föräldrar. Jag och N var ett riktigt bra team i köket och stod för tillagningen! Dock åt jag fiskbiffar med limesås istället för det grillade köttet. Grillade dock både tomater och halloumi som passade så bra till både köttet och fisken! Även lite olika sallader och rostad potatis i ugnen.
 
 
På söndagmorgon klev jag upp före 8, ett lättare styrkepass och därefter bar det av för båtnedsättning. Den dagen på året är speciell! Vi vet då att sommaren verkligen är på ingång! Allt gick smidigt och sedan hoppade vi i båten och for ut en sväng till stugan. För min och N del var det första turen för sommaren, magiskt! Mår alltid lika bra när jag sätter foten på kajen där ute, kliver i land och det enda som syns är havet, njutningsfullt!
N jobbade under söndagen så jag och pappa for och kollade lite tomter vid havet på vägen hem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
boat - båten - båtlivet - havet - life - livet - njuter - sommar - stugan - summer - ölivet