Helgens snabba

Godmorgon,
 
Jag har redan hunnit påbörja jobbdagen.
Solen skiner ute och det ser ut att bli en strålande dag idag. Dock blir det kallare redan imorgon så vi får njuta (så gott det går)! Direkt när jag kommer hem blir det att vara ute, det gäller att passa på när väl solen kommer och temperaturen stiger!
Har förövrigt haft en toppenhelg!
Hunnit med shopping och fika med mamma, grillpremiär, avnjutit middag utomhus (andra gången iår), båten har landat i vattnet, första stugfärden (båtfärden), hunnit njuta av solen, kollat havstomter, Sverige vunnit VM-guld och så vidare.
En blandning av det bästa!
Ett inlägg om helgen kommer jag självklart dela med mig av ikväll.
 
Jag gissar att även ni haft en fin och solig helg (ser ut att varit sol över större delen av Sverige ihelgen)!?
familj - helgen - kvalitetstid - livet - stugan